Wednesday, June 30, 2010

(T.T) .

assalamualaikum.

salam rabu.

hm.

seronok.

sekejap.

keluar dengan eqwa selama 7 jam..

banyak merayap.

cuci mata.

tengok wayang.

makan.

makan.

makan.

hurm.

tercurah segala rahsia.

antara aku dan dia.

terima kasih eqwa.

kau salah seorang dari sahabat2 terbaik aku.

aku akan sentiasa sayang kan kau.

maafkan aku.

aku hanya mampu mendengar masalah kau.

tanpa menghulur apa2 bantuan.

maafkan aku sahabat.

tapi.

doa aku sentiasa ada buatmu.

bersabarlah...

sebenarnya.

aku amat sedih.

namun.

ku tahan.

selagi mampu.

aku tiada tempat mengadu.

hanya pada ALLAH.

kerana hanya dia yg mampu menenangkan aku.

dugaan ini berat Ya Allah...

tak tahu hingga bila ku dapat menanggungnya.

hm..

sejak kelmarin.

air mata aku sentiasa keluar.

aku tak mampu ya Allah...

aku benar2 tak mampu.

aku tak kuat.

Ya Allah...

aku redha...

tetapi sungguh berat dugaan yang kau pinjamkan untukku Ya Allah...

tidak dapat aku luahkan pada sesiapa.

walaupun pada kamu wahai belog.

ianya terlalu menyakitkan.

izinkan aku menyimpan perkara ini dalam diri aku.

aku terlalu sedih.

hingga tiada satu rasa pun yang dapat aku ungkapkan.

sedih.

aku benar2 sedih.

kalaulah aku dapat bercerita perkara ini pada kau belog.

alangkah leganya.


mengapa..

nasib aku sentiasa begini..

diri aku tak pernah sunyi daripada kesedihan.

kesakitan.

kekecewaan.

mengapa berat sungguh dugaan yang Allah turunkan buat aku.

tiada langsung kegembiraan.

mengapa..

sakit Ya Allah...

apa yang berikan pada aku terlalu berat Ya Allah..

aku dah penat menangis..

penat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku cuma inginkan kebahagiaan...

sedikit..

Ya Allah..

aku tau aku tak patut persoalkan.

tapi aku sakit..

sakit Ya Allah.

Hati aku hancur Ya Allah.

hancur.............................



Ya Allah...

beri aku petunjuk..

aku tak mau ...

Ya Allah.. ampunkan aku Ya Allah...



kalaulah kau tahu betapa hancurnya hati aku.

aku betul2 ikhlas...

demi Allah...

ubahlah..

tolonglah.

jangan bunuh aku..


Ya Allah..

hambamu amat malu...

aku terlalu banyak meminta..

sedangkan KAU terlalu banyak memberi..

kau berilah petunjuk buatnya.

aku mohon Ya Allah...

aku takut azab neraka mu Ya Allah....

kau bukalah hati2 umatmu Ya Allah....

aku merayu..

aku sakit....

sangat2 sakit...

tolonglah...

cukuplah...

amin....

No comments:

Post a Comment