Monday, June 7, 2010

mata BENGKAK hati BAHAGIA..


assalamualaikum.

selamat malam.

salam indah.

aku sedang bahagia.

aku mengaku.

hati aku sudah mula mencintai dia.

aku mengaku.

aku mula curiga bila dia keluar malam.

aku mengaku.

aku mula resah bila dia tidak membalas sms-ku.

aku mengaku.

aku terasa hati bila dia marahkan aku.

bila suara dia meninggi pabila berbual dengan ku.

mohd hafiz rozali.

selamat datang saya ucapkan.

tahniah kerana berjaya menjadi buah hati amira.

tahniah kerana berjaya membuat amira bahagia.

*tapi kitaorang selalu sangat gaduh*

*dia kuat merajuk*

*dia degil..tak nak dengar cakap aku*

*kadang2 dia terlupa kewujudan aku dalam hidup dia*

*dia garang*

*susah nak dipujuk kalau merajuk*

*selalu buat aku menangis*


*yang paling aku tak boleh terima, dia pernah bandingkan aku dengan kekasih lama dia*


"seburuk2 awek lama saya.. dia tak pernah tengking saya"


hm.

hm.

aku juga banyak kekurangan.

apa yang aku senaraikan di atas.

sikit pun tidak membuat aku membenci dia.

bahkan..

bagi aku..

pergaduhan itu kadang diperlukan dalam sesuatu perhubungan.

ia bagai perencah dalam satu masakan.

wajib diletak agar masakan itu kelihatan lebih mesra

dan rasanya lebih enak.

hm.

Alhamdulillah.

aku menghampiri bahagia.

namun.

dalam bahagia ini kadang kala pemikiran harus menjadi kiblat.

dalam suatu hubungan,

adalah lebih elok jika ianya disimpulkan dengan sedikit rasa curiga.

itu perlu.

agar kita tak merasa tertipu kelak.

andai ianya berlaku.

aku mengaku...

walaupun aku bahagia..

masih ada 20 peratus jiwa hatiku..

ku simpan erat2..

agar dia menjadi galang gantinya...

seandainya hubungan cinta aku kali ini berakhir juga dengan

perpisahan....

aku tak mahu lagi terlalu kecewa.

serik itu masih ada.

bohong kalau aku kata hati aku sepenuhnya buat dia.

hm....

biarlah cinta kali ini berjalan dengan sendirinya.

aku tak mahu terlalu mengharap.

sedang dulu aku pernah sakit akibat cinta.

kini aku terlibat lagi dalam kalimah ini...

Ya Allah..

hambamu redha..

aku terima apa jua jalan yang KAU tulis dan takdir kan buat aku.

jika nikmat cinta kali ini juga berakhir dengan perpisahan..

aku redha Ya Allah...

hm.


lagi 4 hari genaplah sebulan aku dan dia berkapel.

hm...

banyak dugaan..

huhu..

banyak kali aku menangis..

hampir hari2 bergaduh..

dugaan2...

dugaan2...

hahahaha...

dia banyak berbicara soal kahwin dan perancangan hidup..

sedang aku masih terkapai2 dalam hubungan ni.

hafiz...

awak kelihatan sangat tekad.

sampaikan nama anak pun kami dah pilih.

hahaha...

hm..

MOHD ZAHIR RAYYAN BIN MOHD HAFIZ

NUR FATIMA ZAHRA BT. MOHD HAFIZ

huhu..

sedap tak?

cuma nama anak bongsu kami masih tak dapat...

hm..

dan kami masih bergaduh.

aku nak 4 orang anak....

dia nak 3 aje...

hm...

takpe...

tengoklah dah kahwin nanti.

hahahaha....

gilo2.

betul lah sebenarnya kata dia.

aku dah angau.

hm.

aku mengaku la....

*pandang kanan.. tengok enset*

mane dia ni?

dah 3 jam tak sms aku...

tidur la ni..

huh.

hm.

kawan2..

doakan aku ye.

aku ingin bahagia.

aku tak nak lagi menangis akibat kecewa.

doakan lah hafiz ni orang terkhir yg aku jumpa.

hm.

apa lagi nak di luah ye?

hm...

hafiz ni sebenarnya garang juga.

walaupun dia anak bongsu..

sedang aku ni macam kanak2 ribena..

hm..

aku tahu dia pening kepala nak melayan kerenah aku.

nak pujuk aku bila merajuk.

huhu..

ala...saje2 je nak bermanja...

tak salah kan kawan2?

haha!



i love you papa...

ma akan sentiasa sygkan papa...

ma janji ma takkan curang.

pa jgn isau..

kawan2 lelaki yang ramai sangat kat fb tu..

semua nya kawan.

pa kena tau yang ma tak pandang laki lain bila ma dah ada boyfriend.

hm.

jangan selalu cemburu bila ma selalu online.

jangan pikir bila ma online je ma curang ngan laki lain.

no sayang.......

jangan curiga ma bila ma kuar dengan kawan2..

sebab ma tak tipu pa..

ma kuar dengan kawan perempuan sahaja.

jangan fikir ma tak serius dengan pa..

sebab ma dah mula fikir warna pelamin kita nanti.

huhu.....

ma sayang pa.

i love u bongok!


hm.

dah la.

cukup2 la ber-romantika di Amor..

huhu.

selamat malam.

esok pasti lebih ceria.

insyaAllah...

assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment