Tuesday, June 14, 2011

Rindu Adalah Penyakit?

Assalamualaikum belog, selamat malam, hm, jam dah menunjukkan pukul 12 tengah malam, dan mata aku sebenarnya dah sepoi2 bahasa sahaja ni.. hm, al-maklumlah, petang tadi tak tidur.. hahaha cik salmah *nama mak saya pada sesiapa yang tak tahu lagi* berbulu saja dengan perangai anak dara dia yang sorang ni.. haha, ada yang kena bebel sampai darah keluar dari hidung... 






hm, cik salmah sayang, maafkan adik yea, bukan nya adik sengaja..sebenarnya adik penat dan tak cukup tidur sebab layan menantu mak yang sorang tu bergayut sampai pukul 1 pagi..  
Hehe, kantoi! 


hm, belog, dua tiga hari ni aku rasa macam merindu-rindu aduh sayang merindu dekat kawan2 aku, terutama yang se-rumah dengan aku.. hm, sangat rindu akan kemeriahan mereka, dan gelak tawa, serta gado-gado.. hm, kenapa lah UiTM bagi cuti lama sangat? ish, tengok kan dah rindu?! 



hm.. biasa nya kalau dekat rumah puncak perdana, waktu2 macam ni, aku tengah renung cik langsing, atau mengacau hidup si dana yang kuat ken*** tu.. hm ain dengan maz pulak tengah hadap laptop masing-masing sambil membuat plan tuk bersenam esoknya. fira mungkin sedang bergayut atau sedang menangis akibat terlalu sedih dengan movie armegedon-nya yang dah dekat berapa ratus kali entah dia ulang.. basyirah pula selalunya tengah pegang buku mandarin sambil ber-k-pop.. dan aida selalu tengah layan series korea, atau tengah menari-nari dengan agresif, or tidur nyenyak bertemankan bear2 nya.. haha... mungkin sebab rumah aku ni sunyi sangat kot, tu yang terasa sangat rindu dendam ini.. hmm, patutkah aku mengeluarkan zahir rayyan dengan segera supaya aku tak sunyi? oh? i'm not ready yettt! haha, siapa zahir rayyan? hm.. to be continued.. 


hm, mata aku dah mengantuk sangat sebenarnya ni.. hm, malam ni tak dapat nak coret tentang fakta, or dialog sengal, or pandangan mengenai topik2 masa kini.. mungkin esok2 pula.. huhu.. haa? macam mana muka mizz miwa bila tidur? nak tengok kew? ha... macam ni lah.......




*mata terbukak*


hm. okayy lah belog, aku tidur dahulu yea.. hm.. lastly.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
bye belog.

Assalamualaikum. 

:)








No comments:

Post a Comment