Sunday, June 12, 2011

my lovely PERSON - most important..


Salam. post hari ni gambar2 saja..
inilah kawan2 aku.
jangan risau.
ada lagi. kau orang ingat kawan aku 5 , 6 orang je kew?
hahaha~
belog.
i heart them so much!




Nama: Natasya Mohd Nasir
SANGAT MENYAYANGI SAYA. EHEH.
*aku bakal di pukul kalau dia baca statement aku ni*






dia, bayang2 saya.




dari sekolah dah berkawan2. haha~ *padahal ade BTN*





budak sebelah saya tu memang mantap, wahaha.. dan selalu menjaga saya. terima kasih NUR SHUHADA ABD RAZAK!




haruslah, kami memang gojes.. haha~





Nama: Basyirah Mhd Hilmi
SELALU MEMPAMERKAN MUKA COMEL SEMULA JADINYA *dia yang kata*





Nama: Nur Aida Ariffin.
ouch!MEMPUNYAI MATA YG SANGAT MENGGODA. sexy!





cute2.





gorgeous2.





dari kiri: miwa, buburn, leya n kak misa. mereka peneman susah senang saya di Uitm Segamat dulu..





memperkenalkan. love 5. penuh dengan keangkuhan dan bajet2 hot. haha..



i just love being part of this group. sweet memory..





Berharap persahabatan ni akan kekal hingga akhir nafas.

No comments:

Post a Comment