Thursday, June 30, 2011

DARI HATI DAN LIMPA.

Assalamualaikum belog. Salam maghrib.. hari ni hari Khamis, malam Jumaat.. elok jika kita hiasi dengan bacaan Al-Quran dan juga Surah Yasin.. Hm, alhamdulillah, setelah makan ubat.. aku mampu untuk melaksanakan tanggungjawabku sebagai hamba Allah.. 


Hm, hari ni, bila aku login belog, aku terkejut, follower aku dah mencapai 96 orang.. hm, cepat betul bertambah.. Hm, alhamdulillah.. terima kasih pada follower2 yang sudi mem-follow dan menjadi sahabat maya mizz miwa.. Semoga kita dapat berkongsi cerita, fakta, informasi dan tauladan sesama kita. Jangan risau, mizz miwa dah follow balik kalian.. huhu.. kalau ada apa2 yang kurang pada belog ini, boleh lah tegur.. tapi jangan tegur kasar2.. haha, bahaya jangan dicari.. =)


Hari ni aku berpuasa.. puasa ganti + sunat hari khamis + sunat bulan Rejab. Hm, buka tadi makan nasi sahaja.. syukurlah masih dapat menikmati makanan.. hehe... tak gitu kawan2? 


okayy ea peeps, nanti orang update lagi.. nak tengok tv lah.. haha..  




love you!


bye!

No comments:

Post a Comment