Thursday, May 26, 2011

SI DIA adalah anugerah?

Assalamualaikum belog. selamat malam.. (or dah pagi) hm.. haha, sorry, aku telah mengkucar-kacirkan kau wahai belog.. hm, aku baru tukar template baru, kau suka tak belog? hm, kali ni teringin nak pakai template black + white + pink.. tema nya muzik. hm, sesuai dengan jiwa aku yang memang gemarkan muzik dan tak boleh hidup tanpa muzik.

belog, dalam 5 bulan aku jarang update kau, pelbagai perkara telah berlaku. pelbagai perasaan aku rasa.. hm, biasalah, manusia tidak dapat lari dari melakukan kesilapan, begitu juga aku. harap satu hari aku dapat cerita satu persatu perkara yang aku tanggung ni. hm.. entahlah..

Dia adalah anugerah? hm, aku pernah mengatakan kehadiran seorang lelaki dalam hidup aku sebagai anugerah.. tapi jodoh tak panjang.. hm, kini aku sedang bahagia dengan seorang lelaki. adakah dia merupakan anugerah? aku tak mampu menjawab soalan itu.. atau adakah aku sebenarnya sudah serik untuk memberikan taraf seorang lelaki dalam hidup aku? hm.. belog.. bagi aku masa....

okaylah, aku nak tidur.. dah janji dengan si dia, nak tidur, boleh pula aku pergi mengupdate belog (datang ke rajinnya) hm..


nunite belog.

sweet dream.

maaf salah silap..

i love you..

muah.

bye.

assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment