Friday, January 7, 2011

Mengalirkan air mata la perangai KAU.

Assalamualaikum.

salam maghrib.

selamat hari khamis..

huh?

tajuk panjang?

hm.

sebelum tu..

aku nak ucapkan selamat datang ke puncak perdana..

ucap kat sape?

*berfikir*

ucap kat diri aku sendiri la.. hahaha...

hm tahniah amira.

u reach the next level..

hm.

semoga aku di beri peluang untuk meningkatkan lagi taraf pembelajaran aku..

semoga aku di beri kepercayaan untuk meneruskan usaha aku bermusafir di negeri orang...

semoga aku mendapat sahabat2 yang baik dan memahami perangai aku.

hm.

apa perangai aku?

nak aku cerita kew?

alahai..

hahahahaha...

sebenarnya..

setiap manusia akan di-atach-kan dengan perangai2 yang bukan2.

kadang2 boleh menarik2 perasaan orang lain.

kadang2 boleh menuga kesabaran.

kadang boleh mendatangkan marah!

huhu.

begitu juga dengan saya.

nurul amira.

aku sendiri tak mampu mengubah nya.

*buruk benor perangai aku?haha*

ok.

enough about perangai.

in summaries, aku ni seorang yang pemalas.

tu yang utama.

haha..

lagi?

lain kali la..


belog.

sakit hati.

sangat2..

sekarang aku mula rasa satu perasaan yang pernah aku rasa setahun lalu.

hm.

*geleng*

nak buat ucapan kejap...

wahai kekasih,
tolong! jaga hati ini. sementara ia masih boleh di rasa. jaga cinta ini. sementara aku masih bernyawa. aku bukan sampah. dan kau juga bukan raja. jangan menilai aku dari paras rupa. kerna kau takkan dapat sesempurna mana yang kau idam kan. jika benar kau mahu aku pergi.. katakan. kerna aku juga tidak mahu menderita. jangan anggap aku sampah. beratus kali dah aku ulang. kau yang menuga atau tekaan aku yang salah? aku sabarkan diri..

wahai kekasih,
hati aku pernah merana.. dengan kehilangan yang tiba2. telah aku jelaskan sebelum aku terima kau. dan aku memang mengharap fahaman kau pada aku. tapi, sekarang, kau seolah telah lupa. yang aku manusia. bukan nya mesin menjawab talian. aku kekal bersabar..

wahai kekasih,
cyg sayang abg. ini kenyataan. cyg tak mahu berpisah dengan abg. ini satu lagi kenyataan. tolonglah. bersuara. please!


hm.

ok.

dah.

enough.

aku tak mahu lagi fikir pasal tadi.

belog.

nanti aku sambung lagi.

kejap je lagi.

bye.

salam isyak.

No comments:

Post a Comment