Monday, January 10, 2011

kelas pertama. kononnya!

Assalamualaikum.

selamat hari isnin.

permulaan minggu..

biasa nya hari isnin hari yang paling orang2 bekerja benci dan aku nak lalui..

haha..

ala, dah syok bercuti hari sabtu ahad.

hm.

*geleng2*

aku bukan nak ngarut pasal tu.

sebab aku masih student. hahahaha~

hm..

hari ni,

hari pertama aku.

sebagai pelajar degree.

di puncak perdana ni.

hm.

kelas pertama?

yakin je kau amira.

hm.

tadi.

dalam pukul 1.45 ptg..

aku dengan tasya pun gerak lah ke fakulti

*yang abang aku cakap macam warehouse tu*


then, sampai depan kelas.

kelas pertama.. IML452.

lokasi? BK 8.

hm.

overall.

semua ok.

kelas ok.

classmates?

hm ok kot.

first impression.

*jangan marah kalau tak betul, ni andaian saja*

serawakians look so friendly.

yang machang?

hm.

not so..tapi ada yang okay.

mungkin awal lagi.

merbuk?

ada juga bual2..

segamat?

dua orang ja.. ish!
*siot je si ain, fira ngan maz ni, merayau je keje kau ea*

kesian tau segamat.

hahahaha..~

hm.

lec pertama aku : cik sufy rabea adawiyah.

hm.

shes ok..

cuma..

kawan2.

bersedia lah.

dia suka melihat anak2 murid nya berpakaian formal.

means, kena pakai baju kurung complete la dengan kasut tutup kau kew. heels kew..

haha.

ala~

hm.

cataloging!

argh! (@#$##**@)

tak sangka aku akan menghadap buku tebal tu lagi.

kena hafal area2 dalam tu.

rules2.

subject heading.

owh!

tahniah amira.

hm.

balik terus pergi beli makan.

aku ni hairan sikitlah belog.

naluri aku ni kuat mengatakan yang kat puncak ni

ramai gay..

oh!

ampun banyak2 kalau salah.

saya budak baru masuk belajar sini.

kalau salah tolong babab2 kan manja2 saja..

hahaha...


hm.

mari cerita pasal cinta pula.

ewah~

hm.

alhamdulillah.

semalam aku berdiskusi dengan kekasih.

aku cerita kan semua nya.

malam tadi aku menangis.

lama gila.

then tasya balik.

aku ngadu domba kat dia.

lega sikit.

then,

kekasih kol.

dia minta maaf.

kita orang bertekak2 manja.

hm.

belog,

aku ke yang salah?

bila seorang itu telah bekerja,

adakah mereka mmg tidak ada masa walau sedikit pun?

hm.

malas nak cerita kat kau belog.

hahahaha~

hm.

hari ni,

dari pukul 4 pagi tadi, sampai lah sekarang.

dia kol dan kol dan kol.

hm.

dah dekat 30 kali dah.

luar biasa betul kelakuan kekasih hari ni.

abang. sarang hey..

saya cuma harap abang lebih memahami.

tu saja.

selebihnya biar cinta yang uruskan.

haha.

ewah2.

tragis cerita kau.


ok.

enough.

aku nak menyelesakan diri.

atas katil.

*dah nak maghrib nak membuta ke mira*

bye2 sayang.

arios!

salam petang.

(^.^)

No comments:

Post a Comment