Sunday, January 16, 2011

minggu pelbagai RASA

Assalamualaikum.

selamat malam belog.

hai.

memang.

aku memang dah lama tak update belog.

hm.

minggu ni penuh dengan pelbagai cerita.

pelbagai rasa.

dari setiap segi hidup aku di uji.

hm .

Alhamdulillah.

semua nya dapat ku jalani.

walaupun hati sakit, nangis, marah, kecewa.

kekasih.

minggu ni ..

gaduh besar.

putus?

kata yang di minta.

aku cuma mampu menangis.

hm.

kata orang, ingin hidup bersama

toleransi perlu wujud.

sedia untuk melakukan pengorbanan.

dan sedia untuk perpisahan.

aku mula sedar,

yang aku bukan nya tiang bagi hubungan ini

kerana setiap pergaduhan,

aku ingin akhiri dengan pemergian aku

dari hidup kekasih.

belog.

aku bukan berhati keras .

apa lagi batu.

hm.

aku pernah merasai perpisahan ..

ia nya amat menyakitkan kan.

dan cinta kedua yang datang?

aku juga mengalami perpisahan.

dan,

buat kali ketiga..

hurm.

aku dah penat.

untuk berkorban.

tuk jadi pemaham situasi orang.

bukan aku nak jadi selfish.

cuma.

tolong.

kekasih.

faham aku.

sebagai mana aku sedaya upaya memahami keadaan kau.

*mengeluh*

hm.

alhamdulillah.

aku bersyukur.

yang retak masih boleh di gam.

pakai gam gajah.

huhu.

hm.

entahla.

belog.

penat la macam ni.

huhu..

*tarik nafas dalam2*

ok lah.

ada hal kejap.

nas tasya dah balik.

haha.

bye2 belog.

i love you.

No comments:

Post a Comment