Friday, December 24, 2010

Beronok-Ronok!

Assalamualaikum.

salam jumaat.

penghulu segala hari.

belog.

aku rasa sangat

seronok

dua ronok

tiga ronok.

beronok-ronok.

belog.

aku di ampang sekarang ni.

di rumah abang aku.

la.

tak tahu?

terkejut?

*aku ni memang suka berangan*

hm.

haha.

semalam abang aku ambil

mak

abah

dan aku

angkut semua bawak balik

rumah nya syurga nya.

so,

i am currently at ampang.

soalan: apa yang seronok sangat ni mira?

haha~

sebab,

tanpa di sangka

aku dapat menikmati

haiwan yang dah lama aku tak jumpa.

lama tau belog.

dah dekat 2 3 tahun juga.

haha..

*betul kew aku ni*

hm.

ok lah.

macam lah hebat sangat.

haha aku

makan banyak ketam hari ni.

kakak ipar aku yang cun tu

masak ..

best!

sedap!

menjilat kuku tangan.

haha ..

ok lah.

aku tak boleh lama.

nanti dah ada masa

aku akan cerita kan ape ke hal nya

aku dok merayap satu family

sampai ke kl ni.

bye2.

salam.

No comments:

Post a Comment