Monday, December 20, 2010

Kenapa tak potong lagi amira?

Assalamualaikum.

salam isnin.

selamat petang.

nurul amira sedang pening?

sebab apa?

huhu nanti aku cerita.

hm.

hari ni.

dari pukul 7 aku dah tersedar.

tengok2 cik salmah tengah nak basuh kain.

hm.

aku masuk balik bilik.

niat di hati nak tidur balik.

tapi tak boleh.

hm..

akhir nya aku bangun.

soalan: kenapa pagi2 amira dah menggelabah?

haha..

hari ni aku ada appoinment.

penting.

pak taib nak angkut aku pegi...

hm sebelum tu.

tengok la gambar2 kat bawah ni..



*Klinik Min*



*salah satu kemestian aku*



*penunggu setia*


ok..

dah tgk?

hm.

pagi tadi aku gi buat medical check up.

hm.

haha.

dari pukul 12.

sampai lah pukul 3.

punya lah ramai manusia.

kalau manusia2 tu sama kewarganegaraan dengan aku

tak apa juga.

hm.

ramai warga

vietnam.

nepal.

bangladesh.

thailand.

dan seantero-nye.

eh.

aku bukan nya anti mereka..

hm.

cuma kenapa lah time aku nak wat

medical check up

time tu la korang berduyun2 join venture.

haha.

hm..

alhamdulillah.

dah selesai satu task.

ada lagi.

nanti la.

esok masih ada.

walaupun kita tak ada lagi esok.

hari tetap akan berjalan

untuk makhluk lain.

hanya kita terputus ikatan dengan hari itu.

eh..

*amira dah mula melalut dowh...*

haha.

hm result medical check up aku?

hm.

hm.

ok saja belog.

don't worry!

hm.

bosan pula malam ni.

apa nak buat ea?

aku teringat something!

tadi kat klinik ada budak

umur maybe dalam 2 tahun

sangat comel!

ya rabbi!

comel sangat,

aku terpesona.

haha..

minta2 anak aku esok pun akan comel dan cergas macam

budak kecik tadi.

*naluri keibuan dah muncul*


belog.

tiba2 aku nak menyanyi2 la malam ni.

huhu. nak penuh kan belog

dengan lirik lagu cinta la malam

ni.

ok tak?

ha?

kau orang tak nak?

haha..

ada aku kisah?

hm.

bye2,

salam isnin.

:)

No comments:

Post a Comment