Tuesday, December 21, 2010

BANYAK air,,

assalamualaikum.

salam rabu.

huhu.

selamat pagi belog.

sorry la semalam tiada post baru.

totally being a busy girl yesterday.

huhu.

semalam pergi berjimba

dengan

wan hazwani wan halimi

nur nadiah abd khalil

with meself

nurul amira taib.

haha.

gila skema miwa.

hm..

sorry.

sekarang tak sempat nak cerita pasal

outing semalam.

nanti la ..

i masukkan gambar candidate2 tu.

hahaha..

hm banyak air?

kejadah nya nye miwa

title macam tak ada kena

mengena?

haa..

bangun2 tadi

terus mandi

pastu pergi basuh anjung

yang dah macam setahun tak pernah

di kunjungi.

hahaha.

kesian rumahtangga aku ni.

tu yang

main air.

macam kolam anjung aku

aku buat.

nasib baik cik salmah tak join .

kalu tak?

mampus aku kena tibai ngan baldi

mana tak nya?

duk membazir air.

haha.

aku ni aquarius.

haruslah suka main air.

hm.

belog?

aku belum pernah cerita pasal

diri aku lagi ek?

tak apa2.

next post okay?

hm.

nak breakfast!

bye2.

salam pagi rabu.

assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment