Saturday, November 14, 2009

post terakhir..

assalamualaikum.

selamat hari sabtu.

petang yang sangat nyaman.

hari ni..

semua telah berakhir.

tiada lagi peperiksaan.

tiada lagi nescafe.

tiada lagi bersengkang mata.

tiada lagi tidur lewat.

huhu..

merdeka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hm..

pagi tadi aku dapat tengok dia.

setelah 12 tak melihat dia.

tak mencuri pandang..

hm.

sedih juga.

kami tak berjumpa sebelum cuti.

tapi pernah ke kami berjumpa sebelum cuti?

huhu.

hm i'll miss you so much sayang.

so much.

hm.

alahai sayu nya hati aku.

banyak sangat sebenarnya yang aku tahan.

banyak sangat yang aku pendam.

banyak yang datang pada aku sekarang.

takut pulak nak menghadapi hari esok..

takut tiada lagi hari esok.

sebulan aku tahan segalanya.

sebab aku nak fokus pada exam.

tapi,

mungkin selepas ni aku akan jadi seperti dulu.

hidup dengan penuh hipokrit.

kegembiraan plastik.

semoga bila aku cuti nanati..

aku akan gembira dengan sahabat2 aku...

eqwa.

dyana.

fika.

ainul.

hm..

dalam hati aku sekarang.

penuh dengan kekecewaan.

tapi tak bermakna hidup aku dah musnah.

masalah2 yang datang akan aku hadapi..

seperti mana yang pernah aku hadapi dulu.

peritnya.

hm..

mungkin aku kena banyakkan bersabar.

anugerah bukan selalu diberiNYA.

huhu..

mungkin ada yang tak faham.

tak apa.

teruskan tak faham ya.

sebab bukan semua orang boleh faham situasi KECUALI orang tu pernah merasainya.

huhu..

emosi kurang stabil.

mungkin hormon tengah berdansa2 dalam badan.

hm buat dia..

harap tak lupa saya.

hm.

enough...

hm.. ada lagi cerita yang nak di khabar dan di luah..

soalan: macam mana nak tolak kehadiran seseorang tanpa menyakitkan dan melukai hati dia?

hm.

penat la fikir pasal benda ni.

kalau la boleh di sepak..

rasa nak sepak jew dia.

tak faham bahasa.

sengal.

huh!

*emosi kembali tak stabil*

haha.

*eh, gelak lak? kritikal ni*

hm.

buat mr. w.

saya dah tak tahu camne nak fahamkan awak.

saya tak nak di layan macam tu.

saya dah ada boyfriend.

*sayang azri*

hm.

tolong la..

saya sayang awak macam kawan aje.

saya tak boleh nak terima lebih.

dari dulu saya dah cakap.

kenapa la sukar nak faham.

punya la ramai perempuan di atas muka bumi ni.

kenapa masih nak mengharap saya.

kalau saya nak awak.

dah lama saya terima...

tak perlu tunggu lama...

hm.

masa awak muncul balik beberapa minggu lepas..

awak janji awak nak layan saya sebagai sahabat.

saya benarkan awak berhubung dengan saya.

tapi,

akhirnya awak semakin pelik.

mana ada sahabat yang pukul 6.30 pagi dah call..

sentiasa tanya saya buat apa?

dekat mana?

dengan siapa?

dan sampai satu masa awak cakap awak sayang saya.

masa tu saya baru sedar semua ni kesilapan.

saya tak patut terima awak sebagai sahabat.

sebab akhirnya awak ambil kesempatan.

saya minta maaf..

saya tau awak baik.

beruntung siapa yang dapat awak sebagai kekasih.

sangat2 caring.

tapi maafkan saya sekali lagi.

SAYA BUKAN KEKASIH AWAK.

faham keadaan saya.

maafkan saya sebab marah awak hari tu.

hm..

niat saya cuma nak berkawan.

*tu pun awak paksa*.

hm..

Allah dan tentukan hati saya cuma terbuka pada dua orang lelaki saja.

Mohd Isma Razif.

dan..

Mohd. Azri.

dan sekarang saya gembira dengan dia.

saya tak nak awak persoal kan.

end of story.

huhu...

aku pelik.

kenapa kadang2 ada orang yang tetap nak memiliki seseorang sedangkan dah terbentang depan mata yang seseorang itu tak sempurna?

aku tak faham.

mengejar sesuatu sedangkan di luar sana ada perempuan yang jauh lebih cantik dari aku.

aku malu.

aku tak sempurna.

cukup la berharap.

bazir masa ja...

hm

cukup la cerita pasal lelaki itu.

aku dah ada dia.

dia prioriti aku sekarang.

patut ke aku bagitau dia?

hm..

mungkin dia pun tak kisah...

sabar ya amira.

No comments:

Post a Comment