Thursday, November 12, 2009

Mari nyanyi sama2 akak....

Hanya Di Mercu


Mimpi dan harapan

Bagai duri yang mencengkam

Tak pernah terluahkan

Hanyalah di hati tersimpan

Terpendam

Keterbatasan diriku menjadi penghalang


Sampai bila aku bertanya sampai bila

Ku harus mencuba

Bila lagi desak hatiku bila lagi

Aku harus berani


Lalu ku bangkit tegak berdiri

Mengatur langkah ku terus mendaki

Cita-citaku

Di mercu


Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang

Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan

Terpendam

Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

Sampai bila aku bertanya sampai bila

Ku harus mencuba

Bila lagi desak hatiku bila lagi

Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri

Mengatur langkah ku terus mendaki

Cita-citaku

Di mercu


Aku mencari kekuatan

Dalam kelemahan

Aku temui kejayaan

Dalam keberanian

Sampai bila aku bertanya sampai bila

Ku harus mencuba

Bila lagi desak hatiku bila lagi

Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri

Mengatur langkah ku terus mendaki

Cita-citaku

Di mercu

Di mercu…

No comments:

Post a Comment