Wednesday, November 11, 2009

Aktiviti Mencabar Hari ni..

assalamualaikum.

selamat maghrib.

hm jemput makan ya.

ahaha..

hari ni tiada lagi hormon kesedihan dalam hati aku.

mungkin meluahkan dan menangis adalah cara terbaik tuk kembali normal.

haha..

hm, aku tidur pukul 4 pagi tadi.

so, tak salah kalau hari ni, mata aku celik pada pukul 11 sumthing2 pagi tadi..

huhu.. tu pun setelah terkejut melihat perlakuan ada.

*tak boleh bagitau apa die wat.. masalah rumit kaum wanita.

sepanjang hari ni.

tugas aku cuma ngadap laptop saja.

bagi ikan makan.

tanam dan kutip hasil tanaman.

bagi ternakan aku makan.

selamatkan kura2 yang sesat.

selain...

menonton crows zero.
*aku dah tengok cite ni 3 kali dan aku menggemarinya. so what? haha*

hm.

soalan: kenapa la ek, dah paper terakhir mesti kemalasan mengatasi semuanya?

hahahah... cuba tanya kawan2 yang lain..

tapi!

jangan pikir aku 24 jam ngadap laptop ni pulak.

ada ar gak bergerak ke tempat lain.

contohnya: 1. ke NR.. beli makanan.. haha bukan senang nak ada hati gi ke tempat tu... haha

2. bilik air.. basuh baju yang sikit tapi agak lama terpending dalam baldi tu.

hm.

sebenarnya musim2 periksa ni mmg buhsan la..

hm tiba2 rasa nak nyanyi pulak..

astagfirullahalazim.. mira, maghrib ni.

dah. off dulu.

selamat bersolat.

bye.

No comments:

Post a Comment