Monday, April 30, 2012

Assalamualaikum belog. 

Dah hampir tiga bulan menghilang. Terlalu sibuk dengan kehidupan. Ada masa terluang kadang-kala aku lebih gemar berehat atau bergurau senda dengan kawan. Kurang ada minat untuk menaip. Harap tiada yang menunggu. 

Kehidupan seperti biasa. Belajar & bermain. Aku sedang mencuba untuk lebih fokus dalam pelajaran. Tekad untuk menaikkan balik CGPA aku yang kurang membanggakan. hm, harap-harap aku dapat capai apa yang aku niatkan. 

Buat masa ini, tiada apa-apa yang luar biasa terjadi pada aku. Aku cuba sedaya upaya tuk matang. Selesaikan segala masalah yang datang dengan kesabaran dan kematangan. Aku mahu jadi lebih relevan. 

Aku akan cuba menaip bila aku senang nanti. Kawan-kawan sila jaga diri. Sayang kalian! ^_^


Wassalam.... 

No comments:

Post a Comment