Thursday, June 14, 2012

Kesedihan ini.

Assalamualaikum, pembuka indah. malam ini, hati aku terbuka untuk meluahkan sesuatu. Sesungguhnya kesedihan telah menguasai hati ini. Allah telah memberi dugaan pada aku. Sebagai hamba-Nya, apalah daya aku untuk melawan setiap ketentuan yang telah dicoret untuk aku. aku hamba-Nya yang lemah.. 


Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar! Setelah dua tahun aku dibutakan, akhirnya Allah tunjukkan sesuatu buat aku.. Allah lindungi aku dari terus dianiaya. sakitnya, hanya tuhan yang tahu. 


Untuk diceritakan semula.. aku tak mampu..cuma, hanya mampu menitiskan air mata, sebagai tanda terima kasih atas segala kesakitan yang telah dia berikan.. aku redha.. dia bukan lagi milik aku. aku dah buat keputusan ini. dan, keputusan ini, MUKTAMAD! 


walaupun dia masih berusaha menarik aku kembali pada dia, bagi aku.. hati aku dah tertutup! tertutup saat aku tahu dia merendahkan maruah aku di hadapan perempuan lain.. jauhkan aku darinya, Ya Allah... :'(






tak mampu menaip.. mata dikaburi air mata yang tak berhenti. dan hati dicalari dengan kecurangan.. 





No comments:

Post a Comment