Tuesday, February 15, 2011

BERSAWANG!!!!!!

assalamualaikum. ok. maaf. ok. belog. aku tau kau sangat bersawang. dah macam gua musang yang dalam nya banyak kelawar. *tak memasal* haha.. ampunkan aku ye. termasuk kawan2. aku busy. kadang2 bila tak busy, internet sangat slow. macam .... haha~ hm.. macam telah berlaku. aku tak mapu nak cerita sekarang.. nanti ada masa aku update. maaf belog.

sometimes manusia memang akan banyak ber-alasan untuk menutup kesilapan diri. but, kadang2 juga manusia terpaksa memberi alasan untuk menjernihkan keaadan.

haha.. realiti.

belog. aku sangat happy sekarang. alhamdulillah. buat masa ni keadaan tengah stabil. hati tengah di lamun cinta luar biasa. tapi, tak leh happy sangat. langit tak selalu cerah. hm.. ada perkara lain yang mengganggu hidup aku lately. hm, tak apalah, aku jadikan nya sebagai cabaran hidup aku. selamat datang wahai dugaan.

hm, aku rasa sangat penat. memikirkan sesuatu yang sebenarnya tak ada kena mengena dengan hidup aku.. tapi, still aku rasa tanggungjawab aku untuk membantu. hm, mungkin kau takkan faham belog. aku simpan dahulu. akan ku cerita suatu hari nanti. hm.. haha~

belog, maafkan aku ok.. aku tahu, kadang2 aku dah bukak kau tapi tak jugak aku update kau.. huhu.. ampun ye. hm, insyaAllah aku akan cuba untuk meng-hapdate kau hari2.. ok me belog?

ok lah.


sangat mengantuk.

ingin beradu dalam dakapan kekasih.


hahaha~

miang gila.

muah.

salam rabu.

bye2.

No comments:

Post a Comment