Friday, May 21, 2010

12 MAY 2010.. 00.42 A.M. SAYA TERIMA....


Assalamualaikum.

Salam jumaat.

Penghulu segala hari.

Cuaca sangat terik.

Kelihatan garing baju-baju di ampaian.

hm.

apa yang mahu aku sampaikan.

wahai belog.

aku ingin umumkan.

bahawasanya....

aku telah...

menjadi..

milik...

seseorang.

full stop.

huh?

nak lagi?

nak tahu apa lagi?

hm.

baik.

akan ku ceritakan.

bagaimana.

dengan sepantas kerdipan mata.

aku menjadi kekasih orang.

hm.

pada zaman dahulu..

di hujung kampung mutiara.

tinggallah seorang puteri gemuk lagi huduh bernama....

lalala...

hm?

apa?

aku mengarut?

hahahahahah...

*gila dah miwa ni*

hm.

dengan kecanggihan dunia IT dan kecelikan aku terhadap Facebook.

aku telah diushar oleh seorang lelaki tulen.

haha.

hm.

ada la satu malam.

sebelum paper terakhir aku.

ketika aku tengah kusyuk study IMD 302..

tiba2 kemalasan muncul.

lalu.

aku tutup buku dan membuka laptop.

then aku login Facebook.

*kenapa la cerita aku ni detail sangat?*

hm nampak lah ada satu message masuk.

dari seseorang yang tak pernah aku kenali.

hati tertanya juga.

siapa pula la hafis fis ni?

hm.

read message.

hm..

boleh berkenalan??

6 May.. 2.24 a.m.

hm..

nak balas ke tak ek?

nak balas ke tak ek?

hm.

otak masih terfikir2.

send.

eh?

aku dah send.

la...

kenapa hati aku nak kenal ngan mamat ni?

selalunya message2 macam ni aku ignore jew...

hm.

eh dia dah balas.

hm...

kami berbual sekejap dalam Facebook.

akhirnya.

berbual pula dalam alam Maxis.

huhu...

to be continued.

assalamualaikum.

salam jumaat.

No comments:

Post a Comment