Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Datang..

Assalamualaikum belog.. selamat pagi.. hm hari ini umat Islam di seluruh pelusuk dunia telah mula berpuasa. Termasuk lah aku.. hehe kawan2 puasa tak? hm semoga kita semua dapat puasa dengan baik, dijauhi dari penyakit2 yang mampu menghalang kita dari melakukan ibadah ini.. 













hm, hari pertama puasa, aku biasa saje, mungkin sebab dah berpuasa sebelum tiba nya ramadhan.. eheh, biasa lah orang perempuan.. mesti ada hutang puasa.. lagi2 yang masih subur macam aku ni.. (apa motif berkata seperti ini?) 
hahah... 







hm, belog, sorry sebab lama tak update.. kehidupan seperti biasa saja. Ada seseorang yang muncul memberi seribu keceriaan dalam hidup aku seminggu yang lepas.. namun, sekejap sahaja.. hmm, tak mampu aku nak bercerita.. biarlah ianya berlalu ditiup angin pergi. 












kawan2 sahur apa lah agak nya pagi tadi ek? aku macam biasalah nasi. hm, rasa bertuah sebab puasa kali ni aku dapat raikannya di rumah. Sebelum ni, puasa mesti di sambut di UiTM.. hm, untunglah kali ni cuti empat bulan.. Dapat berpuasa, bersahur, buat kuih raya, itu, ini, dengan keluarga tercinta. 




okaylah belog.. nanti aku membebel lagi.. 










=)


selamat berpuasa.. 


selamat datang wahai Ramadhan! 



No comments:

Post a Comment