Monday, February 8, 2010

syuh!talk to da hand..

salam.

selamat maghrib.

aku belum mandi.

fine.

agak la busuk ni.

haha..

roomate ku semua tidur.

ape cite?

hm.

hari ni berlangsung dengan ala kadar sahaja.

tiada yang excited pun.

bodoh tak kalau aku kata yang aku sangat risaukan dia sebenarnya.

kenapa dia seolah2 mengabaikan pelajarannya?

kenapa ponteng?

hm.. anti kalau tak dapat catch up lst minute macam mana?

cuba la fikir tentang diri sendiri sikit.

stop.

thats not my business anymore.

why should i care about it?

suit himself.

its better he doesn't come to my class at all..

no.

you shouldn't say like that amira.

its ridiculous.

hm.

cuba jangan buat aku risau?

dah la aku tengok macam makin kurus sekarang ni..

tak makan ke?

hm.

*tarik nafas*

dah kenapa dengan aku ni.

back to normal.

don't be like you like a gila talak girl in this tiny little world.

huhu.

hm aku tengah dengar lagu dangdut.

kelakar la.

aku rasa sejak aku putus ni

aku dah jadi org sasau.

haha.

tiba2 nak bermekap.

hm.

tak pa.

tak salah kan syuhada?

huhu...

salam maghrib.

assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment