Thursday, February 4, 2010

selamat hari jadi nurul amira.

assalamualaikum.

salam jumaat.

penghulu segala hari.

dalam hari penuh keberkatan

aku keluar outing.

ke mana?

segamat.

hm sekarang ada dalam bilik.


SELAMAT HARI JADI MIRA!!!!

hm.

dah 21 tahun aku diberi peluang tuk melayari bahtera kehidupan.

dah 21 tahun aku diberi penglihatan yang terang tuk memandang kenikmatan.

dah 21 tahun aku diberi perasaan yg cekal tuk aku mengecapi kebahagiaan.

esok.

berumur 21 tahun.

sekali lagi aku akan berusaha untuk terus menghayati kehidupan ku.


SELAMAT HARI JADI MIRA.

semoga kau semakin sihat.

bertambah rezeki.

dilindung dari kekufuran.

mira.

21 tahun ni..

jangan lagi kau toleh pada sejarah2 lama.

tenangkan jiwa.

cekalkan hati.

ubatlah luka2 mu dengan kasih sayang yg tak pernah padam dari kedua ibu dan bapamu.

tiada lagi cinta.

satu kekurangan.

tak mengapa.

aku sudah lama redha dengan kenyataan itu.

selama aku boleh bersabar.

aku akan terus senyum dan ceria.


mira.

21 tahun ni.

jadilah anak yang lebih matang.

mereka tidak punya banyak masa bersamamu.

bahagiakan mereka.

doakan mereka.

mak dan abah amat menyayangimu.

itu aku amat pasti.


mira.

21 tahun ni.

jadilah sahabat yang baik.

agar sahabat2 kamu tidak akan membencimu.

semoga kamu semua sentiasa berada di sisi ku.

sepanjang aku sudah kehilangan peneman hatiku.

aku cuma ada kamu..


mira.

21 tahun ni.

jgn kau tumpahkan air mata kau untuk dia.

kerna dia tidak pernah lagi menginginkan kamu.

kuatkan hatimu.

sepanjang matamu memandang diri nya.

ingatlah.

kau sudah memaafkan dia.

SELAMAT HARI JADI MIRA.

No comments:

Post a Comment