Sunday, October 10, 2010

keluhan hati.

assalamualaikum.

salam ahad.

hm.

fuh.

*mengeluh*

hm.

rasa kecil hati.

pada semua orang.

adakah ni petanda hatiku yg terlalu rapuh?

hm.

aku ni terlalu menyibukkah?

atau kau yg terlalu sibuk?

adakah aku terlalu mengongkong?

atau kau yang terlalu bebas?

hm.

maafkan aku hati.

aku tahu.

jika aku pamer kan kau di hadapan orang lain.

sudah pasti mereka terkejut.

kerna engkau seakan sudah hancur di mamah kesakitan.

hati.

aku tak mampu menjaga kau.

tapi.

hanya kau peneman setia jiwaku.

kekallah kau bersama ku.

dan aku akan cuba mengubati engkau.

wahai diari.

kesedihan aku mungkin terlalu lama menyanyi

dalam ruangan coretan kau.

percaya lah.

tidak ada manusia yang mahukan kesedihan.

kesakitan.

mahupun penderitaan.

apakah ini semua kewajipan dalam setiap nafas aku?

hm.

kekasih.

aku rindu kau.

rindu sehinggaaku rasa ingin turut serta denganmu di sana.

kekasih.

penggantimu tak sepertimu.

aku tau kau tidak suka aku membanding.

tetapi.

itu realitinya.

aku mau kamu.

aku rindu kamu.

takkan ada lelaki yang dapat mengikis kau dari hati ku

dari ingatanku.

tiada laki yang melayan aku dengan baik

seperti mana yang kau lakukan padaku suatu masa dulu.

seingat aku.

aku tak pernah menangis ketika bersama kau.

aku bahagia.

tidak sekarang.

hm.

aku rindu kau.

tolongla tenang di sana.

dan izinkan aku menderita di sini.

off.






seper

No comments:

Post a Comment